Reclamații privind produsele
- Clientul are dreptul de a face o reclamație în cazul în care produsul se dovedește a fi defect sau neconform cu contractul.
- Reclamația trebuie raportată prin e-mail la adresa: contact@mobilierstilat.ro, indicând numărul comenzii, descrierea defectului și atașând fotografii care să arate problema.
- După ce am primit reclamația, o vom verifica și vă vom informa cu privire la pașii următori.
- În cazul în care produsul trebuie trimis înapoi pentru evaluare, vom trimite Clientului o etichetă de retur care va fi tipărită și lipită pe ambalaj.
- Reclamațiile sunt procesate în termen de 14 zile de la primirea cererii sau a produselor returnate.
- Dacă reclamația este acceptată, clientul poate primi un produs reparat, o copie nouă sau o rambursare – în funcție de opțiunile disponibile.
- În cazul în care reclamația este respinsă, vom informa clientul cu privire la motivele deciziei și opțiunile pentru acțiuni ulterioare.
- Orice întrebări referitoare la reclamație pot fi adresate la adresa de e-mail: contact@mobilierstilat.ro.