Clientul are dreptul de a face o reclamație în cazul în care produsul se dovedește a fi defect sau neconform cu contractul.
Reclamația trebuie raportată prin e-mail la adresa: contact@mobilierstilat.ro, indicând numărul comenzii, descrierea defectului și atașând fotografii care să arate problema.
După ce am primit reclamația, o vom verifica și vă vom informa cu privire la pașii următori.
În cazul în care produsul trebuie trimis înapoi pentru evaluare, vom trimite Clientului o etichetă de retur care va fi tipărită și lipită pe ambalaj.
Reclamațiile sunt procesate în termen de 14 zile de la primirea cererii sau a produselor returnate.
Dacă reclamația este acceptată, clientul poate primi un produs reparat, o copie nouă sau o rambursare – în funcție de opțiunile disponibile.
În cazul în care reclamația este respinsă, vom informa clientul cu privire la motivele deciziei și opțiunile pentru acțiuni ulterioare.
Orice întrebări referitoare la reclamație pot fi adresate la adresa de e-mail: contact@mobilierstilat.ro.